pátek 14. března 2014

Plán pro měsíc březen

Ahoj všem, mám za sebou docela vyčerpávající 3 týdny, kdy moje tělo přestalo sloužit, lítala jsem od jednoho vyšetření k druhému, kdy jsem v horečkách proseděla i neuvěřitelných 6 hodin v čekárně a to prosím i 2 dny po sobě, což člověku vůbec nepomůže. Pro mne opravdu nejhorší věc je, vzít mě energii a nesmět nic dělat, pak myslíte na hrozné věci a když vás vláčí ještě po ORL, na EEG, CT, tak to je jaký masakr na psychiku.
Už na to nechci myslet, jsem opravdu moc ráda, že jsem z toho se částečně vylízala, teď se chci soustředit na regeneraci, jelikož tělo mám úplně vyšťavané. 
Můj plán Nr. 1 je samozřejmě načerpat ztracenou energii, začínám opravdu zlehka, jelikož tělo je zcela vyčerpané, tak jsem začala s jógou, ta si myslím, že je pro to naprosto ideální. 
Co se týká posilování, tak se pro tento měsíc zaměřuji na nohy a paže a pokud bych nabrala potřebnou sílu, tak bych se pak ještě vrátila k cvikům na zadeček.

Můj harmonogram na sexy nožky :-) 
15 minutes leg workout
http://backonpointe.tumblr.com/post/43514037611
A tady je můj harmonogram na zadeček, který jsem začala v únoru a  nedocvičila, tak snad se k němu zase brzo vrátím a přidám to k sestavě...

Squat
http://www.fitsugar.com/Printable-Squat-Challenge-31141646

A samozřejmě pár cviků na ruce
A quick 15-minute arm workout that you can do at home.
http://www.womenshealthmag.com/files/pdfs/15-min-arm-sculpting.pdf

Celkově moje plány pro tento měsíc se nesou v duchu cvičení, chtěla bych začít chodit na Spoteee, jelikož jsem to měla v plánu již dříve a pořád jsem se k tomu nemohla dostat, tak jsem si řekla, že teď je ten vhodný čas. Líbí se mě ta myšlenka, že si můžu běžet na páse a jsem duchem někde v lese nebo třeba v Paříži, zatím mají 82 tratí, takže si člověk má možnost vybrat dle svého gusta, dokonce jsem viděla ukázku, že i pro opravdové nákupné maniačky je tam verze procházky po nákupech, což pro mne je asi příliš :-) Ale celkově bych řekla, že je to opravdu super způsob jak člověk může na chvilku vypnout a relaxovat.



Pokud bych měla zhodnotit co pro mne je největší relax, tak to jsou jednoznačně procházky s našima hafanama, to je opravdu k nezaplacení.

Sama jsem zvědavá jak dlouho mě nadšení vydrží :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat