úterý 8. dubna 2014

Dámská jízda

Konečně se dostávám k psaní, sice času moc není, ale chci se podělit co je nového, vezmu to ve zkratce.
Mám za sebou nádherný víkend, jelikož k nám zavítala vzácná návštěva a to má milovaná maminečka, užili jsme si opravdu super dámskou jízdu a chci se podělit s našimi úlovky.

Nejprve náš nakupovací a hlavně běhací outfit, jelikož jsme si dali za úkol, že obchodům se vyhneme a zajdeme se spíše kulturně vzdělávat, což jsme do určité míry i dodrželi, jelikož jsme navštívily pouze 2 obchůdky, kde jsme si pro sebe našli opravdu vychytávky. Podotýkám, že obě dvě máme bohatý šatník, takže když už nás něco zaujme, tak jsou to především věci, které se snadno dají kombinovat na x způsobů, došli jsme do stádia, kdy nakupujeme již prakticky ne kvantitativně (tohle jsem opravdu napsala? Jsem v šoku). Takže dneska malá ukázka jaké věci nakoupit, když už máte doma plnou skříň :-)

 Náš běhací úbor :-)



A nyní již praktické úlovky, fotky prosím omluvte je to focené z mobilu a ještě k tomu hned po vyprání, což jde hned vidět na té první.

Klasické smetanovo-bílé sáčko, za které jsem moc ráda, jelikož moc bílých vršků nemám, takže se mě bude nádherně kombinovat s čímkoliv a bonus v zadu má krásné princeznovské řasení, takže dělá pěknou siluetu.
 A abych trochu oživila svůj šatník s bílou tak ještě jeden výjimečný letní kousek

 A samozřejmě u mě sáček není nikdy dost, moc se mě líbí střih a materiál a co dodat made in Francie, tady bohužel není vidět jak je propracované, ale určitě ho brzo lépe nafotím :-)

 A tady máme již mamky úlovky, šatičky ala Desiqual




A tenhle nadčasový kousek je naprostá pecka, nádherný střih, materiál, opět made in Francie. No a jaké zázraky umí dělat z postavou, naprosto famózní, určitě nafotíme, aby jste si pak mohli představit.


A k tomu klasika bílá blůzka, která se naprosto hodí k čemukoliv.



Ještě pro představu jak se dá kombinovat dlouhé sako

.I think this is Ralph Lauren. Newsboy cap, long brown tweed maxi coat

Long cardigan

Náš outfit na návštěvu





A cestovní outfit





A na závěr typ na účes, který jsme vyzkoušeli a dáváme tomu palec nahoru :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat