čtvrtek 17. dubna 2014

Kreativní okénko

Dílnička pro nešikovné ručičky


Dneska trošku z jiného soudku. V krabici mám odloženu spoustu věcí na předělávku a konečně jsem se hecla a pustila se do kreativní práce. Bohužel zrovna jsem nepodědila šikovné ručičky, nejsem ukázkový typ trpělivosti a pečlivosti, což mě fakt mrzí, jelikož mám tolik nápadů, jen ne vždy se dají realizovat v mém podání.
Bílá vestička v mé režii, budu upřímná měla jsem jinou představu jak ji dotvořit, představa byla spíše k dragounům, ale nakonec jsem usoudila dle cen a dostupnosti materiálů (sehnat vůbec něco je nadlidský výkon), že zkusím vytvořit dle toho co vše najdu doma a dopadlo to následovně.









Denim vestička, víc zde
Představa v tomto podání byla jasná a samozřejmě realita je jiná.



A poslední zatím vytvořený kousek je za spolupráce mého trpělivého manžela, který se s kytičkami dělal do naši ložnice. Měla jsem představu, že bych dala pár kytiček na závěs a tak se mě to zalíbilo, že chudák moje drahá polovička vytvářela kytičku za kytičkou, na to opravdu je potřeba trochu trpělivosti, což je přímo pro něj. Dají se opravdu využít různorodě, já to chci ještě kombinovat s lampou a přehozem, abych doladila shabby chic, ale to jsem již odbočila... pár kytiček zůstalo tak jsem je využila na náhrdelník a jsem z něho opravdu nadšená, vypadá neskutečně dobře s dlouhým bílým sáčkem, jednoduše taková letní varianta.



Toť z naši dílničky zatím vše, mám ještě v pracovní verzi jedno sako na léto, kde dělám rukávy a triko kde chci využít řetízky a mince, tak uvidíme jak to dopadne.

Na závěr ještě co mě zaujalo v C&A a pár momentkových outfitů.

Nevím zda jste si již všimli, ale jsem hodně zatížená na blejzry a saka :-)





Dneska to ukončím zvířecím okénkem :-)

These GIFs have been making the rounds on Tumblr recently because they are adorable: | This Is A Very Clever Shiba Inu

A schválně kdo z vás zná tento pohled ....

Ana Rosa

Žádné komentáře:

Okomentovat